Please wait for loading...



rindi anak kepada ayahnya





keyword competition rating: 5.0 / 5.0

/
 1  +1 facebook.com
KISAHati : "Hadiah Terakhir Dari Sang Ayah " [siapkan tissue]Sang anak pun kadang rindu dan ingin bertemu dengan sang ayah , tapi mengingat apa yang terjadi pada hari wisudanya, dia menjadi sakit hati dan sangat ...
 2  +6 kompasiana.com
Anak yang Rindu Belaian Kasih Sayang Ayah - KompasianaSetelah acara pertemuan usai, biasanya sang anak diboyong ke apartemen ayahnya , nah di sana juga ada scene yang bikin haru kami semua ...
 3  ~ cikonnsmile.blogspot.comAyah , aku rindu padamu - Corat Coret Cik OnnWanita yang baik ketika dia masih menjadi anak , syurga baginya adalah taat kepada kedua orang tuanya. Ini kerana wanita tersebut masih ...
 4  ~ elaksamana.blogspot.com~:\ NuKiLaN KeHiDuPaN /:~: KaSiH SeORaNG AyAh KePaDa AnAk KaSiH SeORaNG AyAh KePaDa AnAk GaDiSNya. Sebuah nukilan yang ... Akan sering merasa rindu sekali dengan ibunya..Lalu bagaimana ...
 5  -1 timur-angin.com
Rindu Ayah Untukmu Nak! ~ Yusran DarmawanAku takut dirimu bertanya mengapa seorang ayah harus pergi berkelana jauh ke negeri sana, sementara dirimu amat membutuhkan ...
 6  ~ inibelogabey.blogspot.comKasih Seorang Ayah Tak Nampak Di Mata - Abe MirulPada pendapat aku, anak perempuanlah yang rapat dengan ayah . Anak lelaki pula dengan ... Barulah kita akan rasa rindu . Kita sebenarnya ...
 8  ~ ummufudhail.blogspot.comBICARA HATI: Rindu Seorang Anak Rupa-rupanya, aku tersilap beli kerana kad itu tidak lain dan tidak bukan adalah kad daripada seorang anak kepada ayahnya . "Takpalah..biar ...
 9  +71 akuislam.com
Ayah : Solehah kah Aku Untukmu? | ISLAM dan Blog Aku ISLAMBagaimana menjadi solehah buat ayah kita? ... Di mana kita merasa teramat rindu untuk menyebut perkataan ' ayah ' untuk seseorang yang ... seorang suami/ isteri, kita terlebih dahulu adalah seorang anak kepada ayah dan ...
 10  ~ transkriphidupku.blogspot.comtranskrip hidupku...: rindu seorang anak aku ada satu kisah nak kongsi dengan semua...kisah seorang anak yang ... anak ini akan menjenguk ibu dan ayahnya di kampung...setiap kali raya anak ... Ya Allah..rindunya anak ini kepada ibunya..mak adalah wanita yang ...
 11  ~ puisidanmadahcinta.blogspot.comAyah Rindu Anak Mu Kini Tiada Bertepi!..- by ~ Junaidah June IndahAyah , semilir di bawah kemboja nisan mu aku menangis dan berdoa mengenang segala dosaku pada mu.. kini aku sangat rindu padamu..dan
 12  ~ cakshon.comayah rindu anak | ngaji di NottinghamPosts about ayah rindu anak written by Cak Shon. ... petik sebelum merekah untuk kau berikan kepada ku dan bunda mu. **. Permata hatiku,…
 13  ~ zero-xp.blogspot.comRindu Seorang Anak Terhadap Ayahnya ~ Zero_CoolSeorang pria pulang kantor terlambat, dalam keadaan lelah dan penat, saat menemukan anak lelakinya yang berumur 5 tahun menyambutnya ...
 15  ~ suamidanisteri.blogspot.comSuami Dan Isteri: Anak rindukan AyahSi adik sentiasa menyebut nama ayah , setiap minggu ke pusara ... jika mereka sayang dan rindu pada ayah mereka mesti kena sedekah al ...
 16  ~ pedulisehati.comPedulisehatiTerimakasih kepada Donatur, Mitra dan Relawan Pedulisehati. Posted on August 5, ... Haru rindu anak yatim kepada Ayahnya Yatim Haus Kasih sayang bapak ...
 17  -14 tamannya-hati.blogspot.com
Rindu Anak Kepada Ayahnya - Taman BerbagiRindu Anak Kepada Ayahnya Bocah kecil itu menemui ayahnya yang payah karena kerja. Sebab, dari pagi hingga sore, ia mengontrol ...
 18  -11 google.com
RINDU AYAH : - Google Books ResultRaden Puteri - ‎ - 106 pagesSuara Hassan bertanya kepada neneknya terdengar sayup-sayup di balik pintu yang separuh terbuka. ... Ayah dan ibu tercium kemajuan akal anak mereka.
 19  +82 ichsanafriadi.com
Surat Untuk Ayah | Ichsan AfriadiSurat yang kutulis di sini, hingga mereka tahu seperti apa rasa rindu ini padanya. ... Semoga Allah swt selalu melimpahkan ridho-Nya, kepada hamba-hamba-Nya yang ... ayahnya pasti bangga punya anak seperti antum :).
 20  +80 cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com
H.A.T.I: Rindu Seorang AnakRindu ayah . ... Mama saya rindu n sayang sgt kat mama..." .... tapi kadang2 ade jugak terlepas marah pada anak . lebih2 lagi bila penat balik ...
 21  ~ dlasweet89.blogspot.comYang Mengejar SyurgaNya! ™: Rindu :')RIndu seorang anak kepada ayahnya juga boleh jadi pahala. Rindu seorang adik kepada abang/kakaknya pun pahala. RIndu seorang ...
 22  +4 sinarharian.com.my
Pusara ayah pengubat rindu - Sinar HarianRoslan (tengah) berkata sesuatu kepada anak ketiga Pazila, Nur Alya ... rindu dengan ayah , kami akan ziarah pusara ayah ," luah anak yatim ...
 23  -14 ayahbunda.co.id
Anak lebih "nempel" ayah - AyahbundaBeri waktu satu hari bersama ayah . Bila kedekatan anak kepada ayahnya hanya terjadi di akhir pekan, besar kemungkinan karena dia rindu ayahnya yang ...
 24  ~ snhidayah.blogspot.comSALSABILLA ~ mata air syurga: Tidak kesian pada ayah ??entri ini ditulis dikala diri ini rindu pada ayah ...saya sayang ayah saya..sayang ... Untunglah seorang bapa jika anak perempuannya solehah, ...
 25  +39 bravejournal.com
25. Penawar mengubati sakit rindu - 12-11-2008 2:17 PM (2090 Sakit rindu biasanya terjadi pada anak anak mungkin disebabkan ... dengannya seperti ayah , ibu, abang, kakak ataupun dengan orang gaji.
 26  ~ amiedanlina.blogspot.comA Lifetime Story...: Rindu Pada Ayah Ayah adalah ayah yang terbaik buat kami anak -anakmu dan kami bersyukur tak terhingga kerana Allah telah menganugerahkan ayah pada  ...
 27  ~ trinovita03.blogspot.comIndahnya Berbagi Rasa: Rindu Seorang Anak Pada Ayahayah kadang aku selalu diam dan tak pecaya kalau kau telah tiada. ayah aku sudah lelah. ayah kenapa kau tinggalkan aku begitu cepat.
 28  ~ rindu-syurga.blogspot.com. rindu syurgaWahai anak pamanku, aku berhasrat untuk menikah denganmu atas dasar .... dan Dr Istisyhad - lahir pada ayahnya syahid) dan seorang isteri.
 29  ~ anakmuslimindonesia.comAnak Muslim IndonesiaSaidatun Ni'mah _ Ku Rindu Belai Ayah ; Irena Rerehena Imerlin_ Semester; Susma Hasanah_ Rindu Buah Kepada Pohon; Mohammad Firmasnyah_ Rindu  ...
 30  +70 beritasemasa.com.my
Sayu, Sedih. Nasihat & Luahan Kerinduan Seorang Ayah Kepada Gembira. Ayah mana tidak gembira anak suka ke sekolah belajar. ... Malam ni, abah sebenarnya rindu sangat pada kamu. Bukan mahu ...
 31  ~ mybaha76.blogspot.comBelajar Dari Pengalaman: Cerita Hari Raya 2014 yang menyentuh Dia tak dapat ke kubur ayahnya hari raya pertama hari ini, sebab itu dia bersedih ... Allah mahu mengetahui ... rindu anak pada ayahnya .
 32  +68 themalaysianinsider.com
'Tuhan lebih sayangkan ayah … Tuhan lebih sayang mereka' - The Maira merupakan anak kepada Ketua Pramugara Andrew Nari (gambar) ... tweet menyentuh perasaan berkenaan rasa rindu kepada ayahnya .
 33  ~ zop.mobidisarankan sediakanlah tissue sebelum membaca - HomepageSaat itu aku memilih ke mal dan tidak hadir di acara ibu. ... Tetapi hari itu, ia juga memelukku sehingga anak - anak menggoda ayahnya dengan ribut. .... tetapi sekarang aku bahkan sering terbangun karena rindu mendengarnya kembali.
 34  ~ saifulsofia.blogspot.com::::MoGA RiNDU SaMPai kE SYuRGA::::: Keuntungan Si Ibu Bapa Setelah dipindahkan ke dalam syurga, maka anak - anak ini lupa kepada kehidupan dunia. Mereka lupa kepada ayah dan bondanya, lupa ...
 35  +65 duniaitu.blogspot.com
DUNIA ITU: Pusara ayah pengubat rinduRoslan (tengah) berkata sesuatu kepada anak ketiga Pazila, Nur Alya ... rindu dengan ayah , kami akan ziarah pusara ayah ," luah anak yatim ...
 36  +64 infolombanulis.blogspot.com
Lomba Menulis Kisah "Aku Rindu Ayah " - Anak Muslim Indonesia Lomba Menulis Kisah "Aku Rindu Ayah " - Anak Muslim Indonesia (AMI) ... Lomba diperuntukkan kepada Warga Negara Indonesia atau WNI ...
 37  ~ poohnadia90.blogspot.com" DON'T BE SAD ": "aku rindu ayah "Lagi2 aku anak bongsu yg sentiasa mendapat perhatian dari ayah . ... Terlalu rindu pada insan itu, insan yg bergelar ayah .. aku rindu ayah .
 38  +62 was-was.com
Kata Kata Mutiara Untuk AyahDengan sikapnya yang demikian Ayah mengajarkan kepada anak - anak nya tentang nilai disiplin. Seseorang yang selalu siap saat kita terjatuh ...
 39  +62 liriklagumuzika.com
Lirik Ayah Aku Rindu Padamu - Mawi | Liriksalam.lagu ini mengingati saya pada arwah ayah yg sudah pergi 4 ahun..6hb julai 2007, atas sakit yang ai ... Lagu ini utk anak sya yg baru kehilangan ayahnya .
 40  +26 beautifulnara.com
Amy Search Luah Perasaan Terhadap Nabila Huda Menerusi Ada ke ayah dlm dunia ni yg nk anak dia jd gitu? mak bapak didik anak 20 .... ke muda kiranya belai kasih sayang anak yg kita rindu darinya..
 41  -25 lintas-terbaru.blogspot.com
Kata Kata Doa untuk Ayah Tercinta | Kata Kata 2014 - Lintas TerbaruAyah , aku akan menjadi anak yang selalu berusaha membuatmu ... Semakin hari semakin terasa begitu beratnya rindu pada ayah yang jauh ...
 42  +58 halaqah.net
KOLEKSI CERPEN HALAQAH - Halaqah.NetDia terlalu rindu pada kedua ibubapanya,terlalu rindu sehinggakan dirinya
 43  +57 satuislam.org
Rindu Ayahnya , Seorang Bocah Kirim Surat ke Google | Satu IslamSatu Islam, California - Bagi anak , sosok ayah dianggap sebagai pelindung tatkala dirinya merasa tidak aman. Ayah juga sebagai mesin ATM ...
 44  -23 ibudanbalita.com
Bagaimana cara membuat anak dekat dengan ayahnya (Dekat (sedih banget ngeliatnya), tapi kalau suami saya dinas keluarkota terkadang sampai 2 minggu, anak dan ayah saling rindu sampai-sampai ...
 45  +55 kabarislam.com
Ketika Orang Tua Justru Durhaka kepada Anaknya - Kabar islamKita banyak menemukan anak yang ingkar kepada orang tua.
 46  +55 malaysiandigest.com
Lahad Datu: Bantal Ubat Rindu Anak Anggota Polis TerkorbanLahad Datu: Bantal Ubat Rindu Anak Anggota Polis Terkorban ... “Dia sukar menerima apa yang terjadi kepada ayahnya , tetapi sejak ...
 47  -11 abatasa.co.id
Ayah (nilai Kasihmu) | Rindu Hati Pada -MuSuatu ketika, ada seorang anak wanita yang bertanya kepada Ayahnya , tatkala tanpa sengaja dia melihat Ayahnya sedang mengusap ...
 48  ~ eyrrazerra.blogspot.comCerpen Seorang Anak Gadis Bongsu Ayah | Missue Eyrra ZerraAyah ada call Eyrra ke tadi??? rindu lah tu.... ( saje je buat ayah mengelabah... sebab ayah segan bila nak bercakap dengan anak gadis ...
 49  ~ cawanpink.blogspot.comDemi Rindumu - 19 - CawanPink™Bila terasa rindu , dia akan menatap wajah ayah bagi anak di dalam ... soal Nurhana pada kandungannya yang baru berusia dua bulan itu.
 52  ~ kiyaireformis.blogspot.comKiyai Reformis: Ibubapa Kepada Isteri Yang Solehah..Tetapi si anak tidak dapat menziarahi ayahnya yang sakit itu kerana katanya ... Tidakkah si anak perempuannya rindu kepada si ayah ?
 53  +48 melayu.com
Melayu.com : Sembang² - Mesej di Sembang Keluarga & RumahtanggaDia adalah sebaik-baik contoh kepada anak - anak dengan segala sifat ... dan anak ditinggalkan dibawah jagaan ibu, perasaan rindu anak itu terhadap ayahnya  ...